środa, 4 grudnia 2013

# 1

Hej, postanowiłam podzielić się moimi zainteresowani kosmetycznymi także tutaj. Mam już photobloga, który jest właśnie o tym co od niedawnego czasu lubię robić. Muszę się przyznać, że zawsze podobały mi się różne kosmetyki ale nie tylko. Lakiery - to moja bajka w której czuję się najlepiej, mogę kupować co miesiąc z kilka na raz. Mam ogólnie ich 30 albo i 40 nawet wiem może to trochę za dużo no ale cóż, każdy ma na jakimś punkcie bzika ; ) a ja mam akurat na nie. To tyle jak na pierwszy wpis. Zapraszam do śledzenia i komentowania !












4 komentarze:

  1. mam taki w kolorze zielonym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam równo 47 lakierów kolorowych(nie licząc błyszczącego i matowego topu, żelu do skórek, 2 odżywek, perełek i 2 słoiczków zamszu, velvetu). Pokaż kiedyś ten CR bo wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj go miałam, ale nie podobał mi się i zmyłam. Musze najpierw pomalować ciemnym różem a potem dopiero nim. ; )

      Usuń
  3. Jakoś tak nie moge przekonać się do tych lakierów z chińskich sklepików..

    OdpowiedzUsuń