czwartek, 12 grudnia 2013

# 4

MAŚĆ RUMIANKOWA !

Cześć, dziś przychodzę do Was z maścią rumiankową z firmy ELISSA.
O maści wyczytałam na jednym z blogów, gdy buszowałam w internecie i szukałam czegoś
odpowiedniego na trądzik i znalazłam. Stosuję ją jak na razie od 3 dni ale moje zdanie 
o niej jest już na wielki PLUS ! 



Opis produktu :  
Maść stosowana w stanach zapalnych skóry i błon śluzowych, zwłaszcza z odczynami uczuleniowymi, owrzodzenia żylakowate, trudno gojące się rany, oparzenia, trądzik.










Działanie : 
Przeciwzapalne na drodze unieczynniania toksyn wytwarzanych przez gronkowce i paciorkowce oraz pobudzenie układu siateczkowo-śródbłonkowego, przeciwświądowe, przyspiesza gojenie się ran.







Stosowanie :

Maść na skórę. Smarować 2 – 3 razy dziennie chorobowo zmienione powierzchnie skóry.







Panna A











1 komentarz: