piątek, 6 grudnia 2013

# 2

Cześć wszystkich, jak u Was z pogodą ? U mnie wręcz tragicznie, od samego rana zamieć taka, że z domu nie chcę się wyjść, dobrze, że dziś miałam wolne na uczelni bo nie wiem jak bym dojechała i doszła ; p ale teraz trochę przestaje sypać, chociaż coś. Mam nadzieję, że jutro nie będzie tak sypać, bo chcemy jechać z moim kochanym na zakupy. Śniegu nie pokrzyżuj Nam planów ! 

Dziś przygotowałam dla Was wpis o tym czego używam do kąpieli a mianowicie chodzi tu o Żel pod prysznic z firmy Oceania Aroma Mleko i Miód.



Co w nim lubię ? To, że ma bardzo przyjemny zapach ; mleka i miodu. Doskonale nawilża skórę i pielęgnuje ją. Dzięki zawartości p r o t e i n mleka dba o prawidłowe nawilżanie i gładkość skóry. 
Polecam ! 
P.S. Niestety nie wiem gdzie został kupiony bo dostałam go w prezencie, ale myślę
że jak będziecie chciały go poszukać to na pewno gdzieś znajdziecie ; )












Panna A. 




2 komentarze:

  1. miałam 2 buteleczki go, ale niestety mi się skończyły i przerzuciłam się na OS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dopiero zaczynam go używać ; )

    OdpowiedzUsuń